Brev:
Passes ude og plan for dagen
11. marts 2008
Alder:
6 mdr.
Passes ude og plan for dagen
Hej Helen
Tak for dit sidste svar angående det at Magnus skal passes af sin gudmor!! Har dog et par spørgsmål mere !!
Magnus har aldrig været vant til flaske da han kun er blevet ammet og fået vand af kop. Han har dog haft en periode hvor han fik vand af flaske da han har været meget forkølet og ikke rigtig ville spise !! Så jeg ved ikke helt hvordan jeg skal bærer mig ad !! Kan han drikke mme af kop hvis det nu er han ikke vil have flasken ? Og når jeg skal malke ud imens jeg er til festen skal jeg så tage toppen af mælken ?
Som du nok kan høre køre tankerne meget rundt omkring pasning af Magnus. Jeg ved godt han ikke vil lide nogen nød hos sin Gudmor men det er nok bare mig der skal give slip !!! Synes bare det er mega svært.
Mit sidste spg. drejer sig om hvordan en 7 mdt plan kan se ud, hvis man skal trappe ned i amningerne ?
Vores plan for dagen ser således ud nu :
kl 5- 6 Ammes
kl 7.30 vågner
kl 8 Havregrød med frugtmos samt samt vand af kop
kl. 9.30 ammes og puttes til formiddaglur. Sover ca 30 min til 1 time
kl12 Trekornsgrød samt vand af kop
kl 12.30 Ammes og puttes til lur i barnevogn sover 2 2 1/2 t
kl ca 16 Ammes får lidt frugt / brødblokke og sidde med
Tager nogen gange 30 min powernap, som regel kl 17 til 17.30
kl 18 Mos med kød samt vand af kop
kl 19.30 Ammes og puttes til natten. Sover kl ca 20.
kl 23 / 23.30 Ammes
Lena